Hotfoil og Mary Poppins

 

Mit sidste kort i denne uge kommer her på bloggen på vores nye hjemmeside. Denne gang har jeg lavet et A6 kort da jeg gerne ville prøve en af de nye hotfoil plates fra simple and basic. 

Hvis jeg skal starte med baggrunden så har jeg på akvarelpapir brugt Distress spray stain i farverne, antique linen, victorian velvet, milled lavender og et lille pift af wild honey. Jeg er vild med Distress spray stain, synes de er så flotte og klare i farverne. 

Efterfølgende har jeg brugt den nye hotfoil plate SBH013 med tern fra simple and basic sammen med rose gold foil. 



Som barn var en af mine ynglingsfilm Mary Poppins, så derfor var der ingen vej udenom "The Park" fra Tim Holtz. Jeg synes virkelig det ligner Mary Poppins :o) 

Jeg har stanset hende ud i den sorte karton fra Tim Holts tre gange og limet dem sammen så der kom lidt dimension. Med let hånd har jeg slebet lidt på det, for at få et lidt slidt look. Hun har fået det tilhørende net i hånden og de små sommerfugle er stanset ud i farvet karton. 


Sidst men ikke mindst har jeg med de nye høje bogstaver fra Tim Holtz, samt et stempel fra simple and basic lavet teksten til kortet.





Det var alt for mig i denne uge :o) 

Hav en dejlig dag  

/Kamilla 



Samlet oversigt over materialer finder du her:

- akvarelpapir

- Distress spray stain, antique linen, victorian velvet, milled lavender, wild honey

- Hotfoilplate SBH013

Double pierced rectangle SBD003

- Rose Gold hotfoil

- The Park - Tim Holtz

Alphanumeric Stretch upper 665206 - Tim Holtz

Alphanumeric Stretch Lower & Numbers 665207 - TIm Holtz

- Karton rester


Kommentarer