Slimcard og tags

 

Hej alle i skønne kreative derude!

I denne uge er det min tur til at vise jer, hvad jeg har lavet! Jeg har taget udgangspunkt i en super lækker die fra Simple and Basic i Mini Slimcard serien , som kan bruges til lidt af hvert, og også udover slimcard dele også indeholder bannere, et flag samt et tag. Jeg havde en ide om at lave lidt forskellige tags og kort til jul i en helt enkel stil.

Jeg har lavet to Jule-slimcards, det ene med den aflange tag-agtige die, som følger med Simple and Basic slimcard die-sættet. Den var faktisk årsagen til at jeg absolut måtte eje dette sæt!! Den er nemlig både super fin på et kort, men også som til-og-fra kort til julegaverne. Og sådan er det generelt med Simple and Basic serierne, de er bare meget bredt anvendelige.

Jeg har også lavet et til-og-fra-kort med en doily-die fra Gummiapan. Det er lidt skægt med den, for jeg har egentlig en lidt strammere stil, men når det kommer til jul, julekort, julepynt og alt hvad der ellers hører julen til, så må det hellere end gerne få fuldt gas på snirkler og krummelurer. Og her passer denne die perfekt ind. Og den passer bare perfekt med frimærke/tekst stempelsættet fra Simple and Basic. Jeg er slet ikke færdig med at lave doily-tags, og det er ikke umuligt, at mine til-og-fra-kort i år kommer til at se sådan her ud!

Det lille kvadratiske kort med banneret er fint til at sætte på en værtindegave. Jeg synes det lille flag fra Slimcard die-sættet er så fint, men synes det passede bedre som banner i denne sammenhæng.

Det sidste kort fra min hånd i denne omgang er endnu et slimcard. Her har jeg, som på flere af de foregående kort brug de lækre banner dies – igen fra Slimcard die-sættet. De er super fine og meget anvendelige, og så passer de sammen med teksterne på både frimærke/tekst stempelsættet og jule/nytårs tekst stempelsættet, begge fra Simple and Basic. Det er genialt, bannerne findes i flere længder, så uanset hvilken tekst, man skal bruge, er der en, der passer godt til. Samtidig er tekstfonten meget neutral og passer ind til langt det meste.

Mange kreative hilsner fra Susanne / KT







Kommentarer