Shakerkort og Rom

Shakerkort er oppe i tiden.
Jeg forstår godt hvorfor. De er sjove at lave, og modtageren bliver altid begejstret, over et kort der kan noget.

I dag har jeg lavet et rigtig herrekort.

Luna hobby har fornylig indgået samarbejde med Love2stamp, og har blandt andet fået de fedeste shakermix hjem.

Spillekort og terninger faldt straks ned i indkøbskurven.

Det sort/ hvide baggrundspapir, er fra Design 5.

Huller til shaker vinduer, er lavet med die fra Card Deco.
Dies sidder sammen 3 stk. på linje, så det er nemt at lave lige afstand.

Vinduet er lavet af acetate, der har fået en gang "mormor" pulver.

På bagsiden af det helt sorte ark, har jeg sat foamtape. Jeg har sat hele vejen rundt I kanten, så kortet også er pænt fra siden.

Derudover har jeg sat et kryds med 3D foamstrips. Det er dels for at holde på shakermix, I hvert vindue - og dels for at kortet holder facon, og ikke bliver fladt på midten.





















Romflasken og glasset, er farvelagt med Copics.
Glasset sat på med 3d puder, så det er hævet lidt og giver dimension til kortet.



























































God fornøjelse

Hilsen Helle Appelt, kreativt team.

Kommentarer