Inspiration til kort med cirkellukning

 Så har vi taget hul på et nyt år, og dermed ny uge inspiration fra Det kreative team I Luna Hobby.

Jeg lægger ud, med et kort som lukkes lidt anderledes.

Som nogen har opdaget, har jeg en svaghed for solsikker... og gerne på kort, året rundt.

Denne solsikke blomst fra Love2Stamp er super flot, og faktisk ok nem at farvelægge. 

Basen er ensfarvet karton i str. 15x30 cm.

Der scores ved 7,5 cm ind, både fra den ene og den anden side. Så har du kortbasen.

Pyntes indvendigt og udvendigt med design ark. Jeg har brugt serie fra Maja Design.

Derefter standser du en cirkel som du pynter f.eks med et stempel som jeg har gjort.

Længere nede har jeg vist 2 andre kort, som er pyntet anderledes.

Du standser endnu en cirkel, som er et nr. Større, som baggrund til den du har pyntet.

Herefter laves en cirkel der er større end ovenfor og som kun er en ramme. Jeg har brugt den største fra Simple and Basic SBD121. Jeg har standset den 4-5 gange og limet den sammen, så den bliver mere stabil.

Halvdelen af rammen limes på den ene side af kortet og halvdelen af den pyntede cirkel limes på den anden side. 

Så pynter du som du ønsker.


Jeg viser lige 2 andre kort, som er lavet på samme koncept.

Jeg håber du er blevet inspireret til at prøve denne teknik selv og glæder mig til at se hvad du får lavet på Luna Hobbys Kundeside.

Hilsen

Helle Appelt/KT


Kommentarer