Kys & Kærlighed

 I denne uges inspiration, indgår nyheder fra Three Scoops og Design5.

Jeg er ret vild med den nye hexagon stencil fra Design5. Den er så fin i mønstret, hvilket passer super godt til en baggrund.

Jeg har skåret et hvidt ark Nenah i 9x20 cm.

På mit arbejdsunderlag, som er en glasplade, har jeg lagt et kvart ark Sticky Grid Sheet, hvorpå jeg sætter mit Nenah ark, så det sidder fast på pladen.

Ovenpå lægger jeg stencil, som lige får et stykke tape.

Så er jeg klar, til at sværte hele arket, med Distress Oxide - Victorian Velvet.

Jeg bruger en børste, da den nemmere kommer ned i alle hjørner og sværter.

Når hele arket er sværtet, fjerner jeg stencil.

Så finder jeg et tilfældigt stempel - her et blomster/tekster fra Tim Holtz - og stempler siderne på min baggrund.

Jeg bruger igen Victorian Velvet, og nu også Aged Mahogany. 

Man skal ikke se hvad det ligner- bare for at give det struktur. 

Jeg har standset et par Hexagoner ud, fra det nye die sæt.

Kysmund og tekstdie med kys, fra Three Scoops er standset ud, fra et hvidt ark hvor jeg blot har sværtet med Victorian Velvet.

På den måde matcher farverne hinanden.

Derudover har munden fået flere lag, transparent embossing.

Håber du er blevet inspireret, med de fine nyheder. 

Hilsen Helle Appelt, kreativt team.

Kommentarer