Dåbstema

 Babystempler og dies fra Three Scoop, udkom jo lige til tiden...  nu hvor jeg er blevet farmor, så skal der jo laves lidt kort - og også invitationer til barnedåb.

I dag, har jeg lavet et forslag til invitation.

Har brugt oval dies fra Simple and Basic som base. 3 forskellige størrelser. Design ark fra Three Scoop.



Den mindste og altså den øverste oval, har jeg foilet DÅB i guld.

Den midterste står navnet. Bogstaver er standset i guld, som er sat på ovalen. Derefter har jeg standset bogstaver i hvidt, og farvelagt med copic så de passer til papiret.

De farvede bogstaver er sat lidt forskudt af dem i guld, så der er en skygge.

Den største, og bagerste oval er pyntet med baby klodser. Det er et stempel fra Three Scoop, som er farvelagt med Copics.

På bagsiden af ovalerne (er der ikke taget billeder af) skal der være tekst.

Et med invitation tekst.

Et med dåbsdato og tid.

Et med sted og hvad der ellers skal med, af oplysninger om festen.

Alle 3 ovaler, sættes sammen med et fint bånd.






Håber du kunne bruge inspirationen.

Hvis ikke til dåb, så måske til en anden festlig begivenhed.

Materialer jeg har brugt: 

Stempel baby klodser

Dåb hotfoil kan også købes som die. 

Ovaler 

Hilsen Helle Appelt, kreativt team.

Kommentarer