Tower card

Hejsa

Der er en del, der har spurgt efter mål på det towercard jeg lagde op i kundegruppen, så det kommer lige som et blogindlæg.






Det færdige towercard ser sådan ud.









På billedet herunder, kan du se hvad der skal bruges.

Jeg har valgt at vise modellen i 2 forskellige farver, så det er nemmere at se.

Man kan lave hele “tårnet” i samme farve, som på det øverste billede. Men jeg tror bestemt også det kunne være flot, hvis hver side havde sin egen farve.







Buk ved ved de 5 scorelinier, så det bliver sådan her











Sæt papir på de 4 "løse" sider, samt på den brede del på basen.













Fold/rul sammen, som vist her og lim fast.












Lim/tape en side fast af gangen.












Fortsæt hele vejen rundt.








Pynt kortet som du ønsker, lav fx. skrive felter på nogle af siderne, eller en side der kan lukkes op, med teksten inden under.


Herunder med en sol-shaker









Her en hjerteshaker.






På denne side har jeg lavet et smækkys, og sat på en wobble.
Jeg har her brugt den lille wobble.

En wobble er en lille fjeder lignende ting.

Ved at klikke HER kommer du direkte til wobbles på webshoppen.




Rigtig god fornøjelse, jeg håber I kunne bruge denne vejledning, og håber også at I vil dele de towercard I måske får lavet.


Kreative hilsner


Lisbeth
Det kreative team i Luna Hobby



















Kommentarer