Dies med dies på!

 Jeg kan bare ikke få dies nok…. og laver sjældent kort, uden der bruges dies.

Dagens indlæg indeholder intet mindre end 7 forskellige..😎 både nye og ældre.

Selvfølgelig skulle den nye distress ink `Uncharted mariner` også indgå. Den er virkelig lækker i farven.

Startede med at sværte 2 stykker karton. Jeg brugte gummiapan karton, da jeg kun brugte sværte og ikke kom vand på.  Jeg gjorde mig ikke umage, for at gøre det pænt og jævnt - nærmest tvært imod.

Det ene stykke skulle bruges som baggrund, og det må gerne være lidt ujævnt.

Det andet stykke, standser jeg blomster ud i. Det må derfor gerne være lidt ujævnt i farven, så det giver lidt liv til blomsterne. Derudover har jeg standset teksten ud, så det får samme farve.

Hesteskoen er standset i guldkarton og baggrundsdien med hjerter, i gummiapan karton.
Har sværtet lidt ekstra på kanten af blomsterne og dryppet et par stænk på baggrund med hjerter.

Herefter er det bare at samle kortet.

Materialer brugt:

Baggrundsdien som snart er på lager igen  finder du Her
Hesteskoen finder du her
Sværte finder her
Blomster finder du her
Blade og rammer er fra three scoops, af ældre dato.
Bryllup finder du her

Hilsen Helle Appelt, kreativt team



Kommentarer