Elastikmapper


 Hejsa

Flere har efterspurgt hvordan jeg laver mine elastikmapper. 

Jeg har her lavet en billedevejledning, og JA 😃 jeg ved godt at designarket vender på hovedet, på det færdige resultat. Men så er det bare en vandret mappe i stedet for 😉.

Jeg fokuserede på, at der skulle være mønster på arket, så det var lidt nemmere at finde rundt i 😃.

Vigtig tilføjelse: Jeg er blevet bekendt med at det ikke hedder 1,75”, men derimod 1 6/8”. Beklager hvis det har forvirret. 

Skriv endelig hvis de andre mål også er formulerer forkert.



Fremgangsmåde:

Link til Score board

31 x 31 cm kan også sagtens bruges
















Nu har du falset ved alle de tegnede streger











lav de 4 huller

lav 4 hulforstærkere



Se hvor og hvordan snoren går igennen


Du kan med fordel lave elastikken lidt mere stram end vist her


Træk elastikken rundt om de 2 hjørner, og den er færdig.

Det her er det optimale med elastikken


Her er lidt ekstra billeder, blot så du kan se hvordan du skal med elastikken.






Mappe OG lomme


Fold på midten og tape, som vist her.

SÅDAN, så har du en elastikmappe og tilhørende lomme.

Målene kan selvfølgelig justeres, dette er blot dem jeg viste på Facebook.







GOD FORNØJELSE og spørg endelig hvis der er noget du er i tvivl om :o)


Kreative hilsner

Lisbeth
Det kreative team

Kommentarer

  1. Hvor er de bare fine, sådan må jeg prøve imorgen 🤩

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekommen 😀. Hvor er det dejligt at hører 😀😀. God fornøjelse med at lave dem. Mvh Lisbeth

      Slet
  2. Tusind tak, det må prøves👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekommen 😀😀. God fornøjelse med at lave dem. Mvh Lisbeth

      Slet
  3. Svar
    1. Velbekommen da 😀. Tak for din respons 😀

      Slet
  4. Tusind tak for at du deler, helt klart noget jeg skal prøve af

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekommen 😀😀. Rigtig god fornøjelse med at lave dem 😀. Mvh Lisbeth

      Slet
  5. Tak for jeres respons både herinde, på FB og Messenger. 😍🤩

    SvarSlet

Send en kommentar