Flaske julehygge Lys


Hej I skønne kreative sjæle
Glædelig 3. søndag i advent 💚

Nu blev det min tur til at lave et Blog indlæg og har glædet mig til at skulle lege lidt med mixed media igen sammen med jer. Vi skal lave denne flaske, hvor vi lægger LED lys ned i, så vi kan komme i julestemning.


Vi skal bruge følgende:

Distress Mika Flakes
Hvid Gesso
Hjerte diesæt fra Barto Design
Graduate penslesæt 
Masking sheets
Fold away stanse maskine
Papirpalette
Glossy Accents
Prikke pen
Underlag
En glas flaske
Lys der kan komme i flasken




Jeg har lagt flasken i blød i 1 døgn for at få al klisteret af, vasket den godt indeni og udenpå.
Herefter har jeg taget 1 stykke Masking sheets og Hjerte diesæt fra Barto Design og stanset det store af hjerterne ud på min Fold away stanse maskine




Jeg har nu lagt hjertet på flasken der hvor jeg tænker det ser godt ud og sørger for at det sidder godt fast.



Nu er det tid til vi skal lege med Hvid Gesso og jeg bruger Graduate penslesæt til at male gessoen på flasken.


Som det første jeg gør er lige at male Gessoen rundt om hjertet, men pas på det ikke kommer under hjertet med ovenpå langs kanten. Når det om hjertet er helt tørt, så maler jeg resten af flasken med det gesso.
Når det er tørt, så tager jeg noget gesso ud på et stykke Papirpalette og den penslen med de sorte hår og dupper på flasken, så den får lidt sneeffekt..




Sørg for at det er helt tør før du lægger Glossy Accents på tilfældigt rundt på flasken, men kun lidt af gangen og drys lidt Distress Mika Flakes på de steder hvor du har lagt lidt Glossy Accents. 




Når det er gjort og det igen er helt tørt, så er det tid til at tage hjertet af, men løft det meget forsigtigt med en nål / Prikke pen eller en pinset så det du har lavet ikke går i stykker. 




Nu skal lyset bare ned i. Vupti, så er der lys over land og sikken en hygge vi har fået skabt.



Håber at komme til at se en masse lækre flasker inde i Luna Hobby´s kundegruppe og tak fordi du kiggede med 💓

Krea jule hilsner fra
Pia Anny Lizzi Hanssonn

Det kreative team
Luna hobby

Kommentarer

Send en kommentar