Konfirmationskort med den nye udgivelse fra Barto Design

Igen er der kommet en helt fantastisk udgivelse fra Barto Design - denne gang med ting der bl.a. kan bruges til konfirmationskort.

Igen har Kamilla gjort det utroligt godt og skabt nogle virkelige fine ting.

Jeg har taget udgangspunkt i den fine kirke og lavet et kort til en pige og et til en dreng.

 


Jeg startede med at skære alle delene til kirken ud.
Vær opmærksom på at rammen til de aflange vinduer skal skæres ud tre gange i alt.

Til at skabe en vindueseffekt har jeg taget en af de foldere som dies fra Tim Holtz kommer i og har klippet to firkanter ud, som kan dække vinduerne i kirken, og farvelagt dem med en copic marker.


Denne metode virker også rigtig godt hvis man laver ting hvor man sætter LED lys inden i, som fx husene fra Tim Holtz Village Collection.


Da kirken skal sættes på kortet med 3D tape, har jeg sat et stykke hvidt karton bag døråbningen og limet dørene på dette. Derefter har jeg sat 3D tape bag på kirken, uden at dække vinduerne.


Det var kirken. 
Så skal selve kortet laves. Her har jeg brugt de fine nye ramme dies fra Barto Design (Er total vild med disse nye rammer 😍).

Jeg har brugt papir fra den nye blok fra Maja Design. Her under ses det jeg har skåret ud til "pige" kortet og den hvide kortbase.


Og så er det bare at skære de sidste ting ud og samle kortet.
Jeg har brugt silhuet die'en og "Tillykke med dagen" stemplet fra den nye udgivelse.
Og så er der pyntet med lidt bling fra Pinkfresh Studio. 




Der er brugt følgende ting til kortene:










Mange krea-hilsner
Linda

Kommentarer