Valentine gift bag

Hvem er ikke til lidt lækkert?

Hvorfor så ikke lave en fin pose, hvor vi kan putte lækkerier i?


1) Det første jeg har gjort er at klippe motiverne ud fra klippe arket fra Mintay Chokolate Kiss og herefter sværtede dem i alle kanter med Distress Oxide -Vintage photo.


2) Jeg har skåret en topping ud fra arket fra Mintay Chokolate Kiss og herefter sværtet den i kanten, samt på posen og har derefter brugt Nuvo lim til at lime sløjfen jeg har klippet ud og toppingen på selve gave posen fra Marianne Design.

3) Jeg har brugt min palette kniv fra Daler Rowney til og smører lidt Nuvo Glacer paste på gave posen, samt på selve toppingen. til sidste klister jeg de sidste elementer på.



Jeg har brugt følgende:
Mintay mønsterpapir Chokolate Kiss 09
Mintay mønsterpapir Chokolate Kiss 06
Distress Oxide ink -Vintage photo
Marianne Design Gift bag
Nuvo Glacier Paste Winter white
Daler Rowney Palette knis nr 22
Nuvo lim
Rigtig god fornøjelse og glæde Valentine dag.
Krea hilsner fra
Pia Anny Lizzi Hansson
-Det kreative team

Det er netop det jeg vil vise her og hvordan det gøres nemt og hurtigt.


Kommentarer