Kort med dybde


Jeg har brugt følgende:

Basiskarton
Bannerdie fra Barto Design, H135039 
Stempel fra Barto Design, H131545
Sol og skyer diesæt fra Barto Design, H135035
Is die fra Barto Design, H135034
Drops fra Pink Fresh Studio, drops
Wow embossing pulver, se sortiment her
Heatgun
Acetate, den kraftige af dem, acetate
Mirror card, gold


Fremgangsmåde:

Start med at skærer et stykke basiskarton i målene 27 x 19,1 cm.

Fals og skær som tegningerne herunder viser:




Start med at sætte sammen, fra den lave ende først.




Nu kan kortet foldes sammen



Nu er selve basen klar, og du kan pynte og dekorerer præcis som du ønsker.

Jeg har brugt dies og stempel som anført længere oppe. 
Jeg har valgt at bruge embossing powder, bare fordi jeg synes det giver nogle fede effekter 😃

For at få skyerne til at svære, har jeg brugt strimler af den kraftige acetate. Det er vigtigt at du bruger den kraftige, ellers bøjer den for let.


Det færdige resultat blev sådan her:







Tak fordi du læste med 😃


Kreative hilsner


Lisbeth
Det kreative team
Luna Hobby


















 

Kommentarer