Lav dit eget glitterpapir.

I denne uge står den på glitter og glimmer. Jeg vil vise 2 forskellige måder, hvorpå du kan lave glitter glimmer papir, i lige præcis de farver du ønsker.

Jeg vil lige allerførst starte med at beklage, at der er indlagt en form for smidighedsøvelser, da man muligvis skal stå på hovedet, eller ligge på siden, for at se billederne i den rigtige vinkel 😜

Det plejer ikke at være et problem, men lige i dag er det åbenbart. Jeg håber I kan holde ud at se min billedforklaring alligevel 💗


Jeg har brugt følgende:

 Distress ink

Børster

Akvarel papir

Glossy accent

Wow changers Glisten W102

Wow embossing glitter, clear hologram sparkle WS12R (T)

Tray til nemmere at holde styr på embossingpulveret

Wow embossing pad

Heat gun

Engangskrus/tallerken

Pink fresh studio dots/drops/pearls

Barto ramme die 135014

Barto bladdies 135036

Barto Tillykke die 135043

Barto Tid til fest die 135047

Barto stencil 135802

Barto baggrundsdie 135042

Barto slimline mini die 135041

Mirror karton 


Så nemt er det :)


Start med at sværte i de farver du ønsker. Det må gerne være lidt tilfældigt, det betyder intet. Det er op til dig og dit projekt.


Nu skal du bruge glossy accent og Wow changers glisten W102. Jeg plejer at bruge et engangskrus, men i dag blev det en paptallerken. Du kan også blande på et underlag. Det er helt op til, hvad du synes er nemmest.
Smør det udover hele papiret og lad det tørre.





Når det tørrer har du det skønneste glitter glimmer papir med en skinnende blank overflade 😀



En anden måde, hvorpå du kan lave glitter papir, vil jeg vise herunder. 
Der får du en anden effekt, da jeg har valgt en holografisk pulver. 
Det er svært at gengive på billeder, men jeg prøver. 
Afhængig af hvorfra du ser papiret, er farver og mønstre mere eller mindre tydelige. 
(Det er Wow embossing glitter Clear Hologram Sparkle WS12R (T), jeg har brugt)

Prøv at se med her...












Så er det tid til at bruge det færdige glitter papir, og når den står på glitter og glimmer, hører Pink fresh  naturligvis til 😍



Her er det færdige resultat:



Jeg beklager endnu engang at billederne har drillet sådan denne gang.


Mange kreative hilsner


Lisbeth
Det kreative team








 




 

Kommentarer